donderdag 18 juli 2013

Snoopy

Het is er eigenlijk geen weer voor maar toch gaf ik Snoopy een mooie sjaal. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je geen breipennen hebt. En omdat ik normaal nooit brei was ik ook niet van plan die te gaan kopen en degene waarvan ik vast wel breinaalden had kunnen lenen is met vakantie dus... Wat te doen? 
Satépennen! Het breit niet prettig en het schiet niet op maar het is wel gelukt, alleen deed het volgende probleem zich voor: ik had minstens 20 jaar niet gebreid, dus hoe ging het ook alweer? Hoe zet je steken op? Gelukkig biedt internet uitkomst, oh ja zo was het. En tricot breien? Oh ja. Sjaal lang genoeg en nu afkanten. Maar hoe ging dat ook alweer, iets van overhalen en af laten glijden. Ook maar opgezocht op internet. 


6 opmerkingen:

  1. Aaaw, Snoopy is echt schattig en het sjaaltje staat 'm super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou respect hoor! Zo lang al niet meer aan het breien geweest en dan met satépennen een sjaal breien. Chapeau! Ik had het je hoogstwaarschijnlijk niet na gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha , goed gevonden. En waar internet al niet goed voor is.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat superleuk dat het je gelukt is, en wat is Snoopy adorable!!! xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat, ik heb het gedaan met tandestokers voor mijn wol winkeltje ging ook niet zo vlot .Maar het lukt wel hé. Snoopy is er wel knap mee .
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha hoe handig kan je zijn , dat heb je toch maar mooi opgelost en Snoopy is dubbelblij met zijn mooie sjaal!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen