zaterdag 10 augustus 2013

Stempelen


Ik heb laatst zelf een stempel geprobeerd te maken en ik moet eerlijk zeggen dat het resultaat me niet tegen valt (de cupcakes zijn 't). Ik wil dan ook proberen er nog meer te maken maar in de tussentijd kocht ik ook een setje leuke stempels bij Lidl.
De stempels heb ik met potlood ingekleurd.
Inmiddels heb ik de brief al volgeschreven en allerlei leuks verzameld. Ik moet de laatste hand nog even leggen aan mijn zelfgemaakte item en dan kan de snailmail de deur uit.

10 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan meid, lijkt mij ook nog steeds erg leuk om te doen, zelf stempels maken.. maar ja, ik heb al zoveel hobbies :D

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja soms moet je jezelf tegen jezelf in bescherming nemen :0)

      Verwijderen
  2. Wat leuk, nu kan je oneindig combineren.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!! Erg leuk die cupcakes! Dat word vast mooie post!

    Fijn weekend! Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige stempels, maar die cupcakes zijn echt mooi. Zo kun je zeker leuk je post versieren. Gezellig zit het eruit. Zo'n snailmail is leuk om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve stempels. Leuk om een brief om envelop een gezellig uiterlijk mee te geven. Leuk idee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo leuke stempels :) en knutsels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stempels zijn verslavend! Weet er alles van haha. Heb gisteren nieuwe kerst-stempels gekocht. Ja, ben er vroeg bij dit jaar. Maar dat komt denk ik ook omdat ik in mijn zomervakantie in Frankrijk kerstkaarten heb zitten tekenen... lol

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja nee, kerst daar ben ik echt nog niet mee bezig. Ben nog niet eens op zomervakantie geweest....

    BeantwoordenVerwijderen