donderdag 8 augustus 2013

Zoet kaartje

Bij de Action had ik een setje kaarten gekocht waar een mooi motief van vilt op zit. Er zitten plaatjes bij die je erop kunt plakken maar dat vond ik niet echt heel interessant dus ik heb er mijn eigen invulling aan gegeven met een 3D plaatje, plakparels, bloemetjes en geponste blaadjes.

Het raster moest uitgedrukt worden. Dan kijk je wel tegen een witte achtergrond aan en dat vond ik niet mooi dus ik heb een mooi gekleurd papiertje op de binnenkant van de kaart geplakt.

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg. mooi kaartje
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het leuke eraan, je kan er je eigen toets aan geven. Dit maakt het toch iets meer van jou hé. Mooi hoor!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé van die kaartjes, maar zo is het toch nog van jou. Ik heb ook van die kaartjes.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi zeg! heel erg leuk gedaan, een kaartje waar je heel heppie van word als die op je mat beland ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje. ik moet in het vervolg toch beter kijken bij de action haha ik loop vaak alles voorbij.

    liefs en groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen