zondag 23 maart 2014

Decopatch


Vanmiddag had ik een workshop decopatchen georganiseerd. Ik had het zelf nog nooit gedaan. Je scheurt of knipt stukjes heel dun papier af en plakt dat met speciale lijm op een model van papier van maché. Ik had vogelhuisjes maar er waren ook dieren, woorden, dozen en een spaarpot. De meesten kozen voor een doos. Na het versieren met papier konden we de spulletjes nog pimpen met kantjes, glimmertjes, washitape e.d.

Ik las dat het ergens werd omschreven als verven met papier. Dat vind ik wel een mooie omschrijving.

Het was erg leuk om te doen maar veel meer werk dan ik dacht.

en dit is wat alle 9 dames die deelnamen aan de workshop hebben gemaakt.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke resultaten! Ik zie decopatch al vaker voorkomen en ik ken het eigenlijk helemaal niet. Maar zo te zien is het erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke crea huisjes! Lijkt me heerlijk om op zo`n gezellige creatieve manier bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie resultaten. Zo leuk om dit samen te doen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan allemaal! Ik deed het ook nog nooit maar het lijkt me heel leuk om doen! Prachtige resultaten!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zrg het lijkt eel ner zo iets ald mijn slak alleen dan net even iets anders materiaal volgens mij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi werk van u allen knap werk.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, echt mooi zeg! Ik kende het niet, maar het lijkt me erg leuk! :)
    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen