woensdag 24 december 2014

Wensdoosjes


Een luciferdoosje toverde ik om tot een "wensdoosje". Maar ik wilde ook wel een speciale inhoud. Iets verrassends eigenlijk. Hoe ik op het idee kwam weet ik eigenlijk niet meer, misschien door alle mooie doosjes op pinterest.


Ik heb een plaatje in 3D uitgewerkt in het doosje. Daar ben ik mee begonnen overigens. Daarna heb ik de buitenkant van het doosje pas gedaan.


Ik maakte nog een doosje.


Ook met een 3D plaatje.


Maar eigenlijk begon ik met een ander doosje, geen wensdoosje, maar dat laat ik de volgende keer zien.

En kijk eens bij Wendy wat zij swapte: doosjes.....

Voor nu wens ik iedereen een hele fijne kerst.

7 opmerkingen:

  1. Een heel leuk idee,we; een gepriege; zker ,het is zo klein!
    Fijne dagen!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi! En zo schattig die fairies in de doosjes. Super quotes ook. Helemaal geslaagde wensdoosjes! En wat onwijs lief van je om een linkje naar mij te maken, dank je wel! (By the way, twee zielen een gedachte, want ik had jouw blog ook net gelinkt ivm je vraag, lol. Heb de afmetingen naar je gemaild en ook gelijk maar op m'n blog gezet nu.) Oh, en wat de inhoud van het doosje voor Monique betreft: ik had er geen foto van gemaakt, gewoon een verzameling kleurige knutselfrutseltjes in gedaan tot-ie vol was.)
    xx Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, maar ik denk in het echt nog veel mooier!
    Nog een fijne kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie doosjes heb je gemaakt.
    Fijne feestdagen
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh, so sweet! ♥ And the stamps in the last post are great, too. *** Merry Christmas!! ***

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige doosjes. Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, ze zien er prachtig uit en prachtige tekst!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen