woensdag 25 februari 2015

Sjansen met stansen



Ik had om een minisnail met stansjes gevraagd. Dát heb ik geweten. Een envelop propvol stansjes kreeg ik.

Vervolgens kreeg ik de stansjeskoorts en zo'n zin om mijn eigen stansjes te kunnen maken..... Ik heb dan ook mijn eigen "stansjesapparaat" aangeschaft en natuurlijk ook een paar snijmallen, waar je ook mee kunt embossen, hetgeen ik niet wist, maar heel fijn vind, want oh wat zijn die stansjes mooi.

Ik heb er nog maar een paar. Ik denk dat het een kwestie van sparen is: zo af en toe een malletje kopen of voor je verjaardag vragen of Sinterklaas heel lief aankijken.







3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je nu nog veel meer plezier gaat beleven aan het maken van kaarten. Veel plezier ermee !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha het begint bij jou ook al verslavend te worden... ach en zo af en toe wat voor jezelf kopen is ook zooooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo ooh de stanskoorts haha. Maar snap wat je bedoelt hier nog steeds geen apparaat maar vind het ook zo leuk. Je kaart is ook erg leuk geworden zeg.

    BeantwoordenVerwijderen