zondag 18 oktober 2015

Schilderijtjes


Bij Gittepetit kwam ik zulke leuke gehaakte lijstjes tegen dat ik er gelijk eentje ben gaan haken en dat ging zo leuk en lekker dat ik er gelijk nog maar eentje haakte.

Je kunt er ieder plaatje achter plakken dat je leuk of toepasselijk vindt. Daar kies je dan een bijpassend kleurtje katoen bij uit. Ik deed het ook al andersom: eerst haken met een kleurtje dat ik leuk vond en dan een toepasselijk plaatje zoeken.

Volgens mij kunnen ze ook heel gezellig met een snailmail mee.....

7 opmerkingen:

  1. Leuke hangers, leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O die zijn leuk geworden ..ook een leuk idee voor
    in de kerstboom ....
    groetjes en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo maak je in weinig tijd een mooie, nieuwe wandversiering. Een idee om in december kerstplaatjes zo in lijstjes op te hangen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk dames voor het kerstidee, zover had ik nog niet eens nagedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn die lijstje hé, ik vind het ontzettend leuk om haar te volgen bij ig en haar blogs

    BeantwoordenVerwijderen