donderdag 11 mei 2017

Bonte koe


Het volgende kaartje waarop ik iets uitprobeerde met servetten werd wel heel erg bont...

Ik heb eerst maar eens even gevraagd in de betreffende fb-groep of er wel mensen waren die daarvan hielden en ja hoor ik vond gelijk een liefhebber en er meldde zich later nog iemand. Dit kaartje is inmiddels op de plaats van bestemming en misschien komt er nog wel een bont "geval".

Van de buurvrouw, waarvan ik al een grote tas met knutselspullen kreeg, kreeg ik (naar aanleiding van mijn kaartje van het vorige blogje) nog meer van de week en ze liet me ook heel veel hele erge leuke, door haar in het verleden gemaakte, voorbeelden zien. Je kunt je voorstellen dat mijn handen eigenlijk wel jeuken om wat uit te gaan proberen op dat gebied.

3 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar. De een houdt van een rustige kaart, de ander vaan een bonte kaart. Koeienliefhebbers vinden deze kaart vast ook mooi.
    Heerlijk dat je allemaal spullen hebt gekregen en ook nog veel nieuwe ideeën. Ik ben benieuwd wat jouw volgende kaarten worden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een liefhebber van bonte, vrolijke kaartjes én van koeien :-)
    Ik vind het heel knap gemaakt en krijg ook zin om zoiets te doen... Alleen moet ik even doorbijten om mijn 3 lopende haakwerkjes eerst af te werken.
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk, dan zou het een saaie boel worden.
    Lijkt mij ook wel leuk om te knutselen met servetten, groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen