zaterdag 2 september 2017

Post en bloemen


Ik vind dit zelf zo'n mooie kaart en ik wist ook dat Yolanda deze kaart mooi vond dus toen ze jarig was besloot ik er mooie verjaardagspost van te maken. Ik vind inpakken in een doorschijnend zakje ook altijd zo leuk. Dus een bijpassend envelopje erbij gezocht, daar wat nuttige goodies ingedaan en het kaartje ervoor.


Ik zou er het liefst een etiket met mijn eigen naam op hebben geplakt want het was helemaal "Crealicestijl" geworden.


Van een boeket bloemen dat na een weekje zijn beste tijd wel had gehad maakte ik een bloemstuk dat uiteindelijk niet zo erg lang overleefde.

Maar a.s. woensdag begint het nieuwe bloemschikseizoen alweer!
(en ik ben nu eens niet de eerste les met vakantie)

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en helemaal in Crealicestijl ingepakt. Mooi cadeautje.
    Fijn dat je de eerste bloemschikles aanwezig bent. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verzonnen die kaart, ha ha.
    En bloemschikken blijft leuk he?
    met het warme weer zijn de bloemen gewoon sneller weg!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen