zaterdag 10 maart 2018

Schilderijtje


Ik vond de schilderworkshop zo leuk dat ik thuis ook wilde schilderen. Ik had nog verf (nog nooit gebruikt) en kocht wat penselen bij de Action. Ik had ook nog van die minischilderijtjes van de Action compleet met ezeltje.

Voor de stippenswap waar ik aan mee deed maakte ik dit schilderijtje.

Bij de kringloop liepen we laatst tegen een mooie schildersdoos aan, verf (ook nog nooit gebruikt) en heel veel penselen. In de schildersdoos zat een tafelezeltje.

Nu nog tijd vinden om nog meer schilderijtjes te maken.

3 opmerkingen:

  1. Super knap dat je dit zo even tekent. Ik ben fan van de dikke madammen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enig! Juist zo schattig omdat het zo klein is. (Enorme billen op een klein doekje haha)

    BeantwoordenVerwijderen