maandag 2 april 2018

Nog een paar paaskaartjes


De vorige blog sloot ik af met de woorden dat ik ook de smaak te pakken had.

Dus maakte ik nog een paar paaskaartjes om zelf te versturen.

Afgelopen week ben ik uuuuuuuren zoet geweest met het uitmesten van mijn hobbykamer. Het was daar een gigantische bende en inmiddels heb ik alles weer onder controle en in de daarvoor bestemde laatjes/kastjes.

Ik heb dingen terug gevonden die ik kwijt was. Ik heb dingen gevonden waarvan ik helemaal niet wist dat ik het had (schandaaaalig). Ik heb van sommige spullen heel veel (servetten en etiketten bijvoorbeeld).

Het is nu alleen al fijn om achter mijn opgeruimde bureau te zitten en rond te kijken.



3 opmerkingen:

  1. En nu eerst alles opmaken dat je hebt? Dat is dan altijd mijn goede voornemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. absoluut. Ik heb me al opgegeven voor een recycle snail.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten. Leuk als je deze in de bus krijgt. En ja ... bij het opruimen kom je soms verloren schatten tegen.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen